vissza a hirdetésekhez
keresés

DPF részecske szűrő tisztító folyadék


DPF részecske szűrő tisztító folyadék0
DPF részecske szűrő tisztító folyadék0
  • 1 397 Ft
  • keres / kínál: kínál

kategória: egyéb

GreenHand DPF - részecske szűrő tisztító koncentrátum.

Nagy hatású, a korom szemcsék kötését oldő tisztító folyadék.
Környezet barát anyag, a természetben 90% fölött lebomlik.
Használata 1:1 vízzel higítva javasolt. Pontos használati módjáról akár személyesen adunk téjékoztatót.
Magas minőségű. nagy hatásfokú Magyar gyártmányú, saját magunk által is tesztelt, jól bevált speciális részecske szűrő tisztító folyadék.

Használata :
A részecske szűrőt leszereljük. mejt a kimenő csonkokat és a minta vevő kivezetéseket ( csövek, menetek ) lezárjuk. A nyitott cső véggel felfelé egy megfelelő edénybe, vödörbe állítjuk, az esetleges kifolyások elkerülése érdekében.
A teljes dobot a részecske szűrő tisztító koncentrárum, és kézmeleg víz előzetes 1:1 összekevert higításával teljesen fltöltjük.
A feltöltött dobot minimum 24 óráig hagyjuk ázni, a hatást növelhetjük azzal, ha a dobot időnként a tengelye körül megmozgatjuk, vagy a ható időt akár 48 órára növeljük.
A ható idő letelte után a folyadékot kiöntjük, a lezárásokat a dobról eltávolítjuk, és a dobot nagy nyomású mosóval a mosás irányából minimum 20-45 fokban megemelve, először a gáz folyás irányával ellentétes irányba, majd a mosás irányát váltogatva kimossuk egészen addig, amíg a kifolyó víz teljesen tiszta nem lesz.
A mosásnál figyelni kell arra, hogy a mosó fej ( amennyiben valamilyen fém, és nem gumi vagy műanyag bevonatos ) véletlenül se érjen a katalizátor vagy részecske szűrő egység felületéhez, mert abban végzetes károsodást okozhat.
Ha a kifolyó víz már tiszta, a dob akár szárítás nélkül a rendszerre visszaszerelhető, és az autó kipróbálható.
A használt mosó folyadék a benne találhatő szennyeződés miatt veszélyes hulladéknak minősül.
A használt mosó folyadékot nem lehet újra felhasználni.
Saját tapasztalataink szerint a mosás után a diagnosztizált tisztaság, illetve gáz átfolyási szabadság 95-99%-os, ami az új részecske szűrő ellenállásáház közelit, vagy azt el is éri. Ezt vagy a jármű computerén keresztül vagy a részecske szűrő előtti és utáni nyomások mérésével lehet igazolni.

Külön lehetőségek :
Ha mód van rá, akkor a beindítás és bemelegítés után kell annyit menni a járművel, hogy az esetleg a dobba vagy a rendszerbe beépített katalizátor beinduljon, majd diagnosztikai műszerrel a computerből kiolvasható a tisztítás hatásfoka. Ezt érdemes dokumentálni a később vitás kérdések elkerülése miatt. Ha lehetőség van rá, akkor a computerben lévő tárolt hibakódokat is érdemes dokumentálni, azokat kitörölni, hogy ne zavarjon be az új diagnosztikába.
Ha a részecske szűrő a tisztítás után akár 3-5000 km alatt újra eltömődik, az nem a tisztítás hiányossága, hanem a motor, illetve a vezérlés baja lehet, ekkor nem feltétlenül az újra tisztításban hanem az ok megkeresésében kell gondolkodni.

feladva: 2017-09-14

További információért látogass el a hirdető honlapjára

kapcsolat a hirdetővel